Thursday, January 11, 2007

Two Weeks Today/ Duas semanas hoje

Today makes two weeks till we leave to Africa. I don't know how to express all we've been feeling and experiencing during this time. Anxious, nervous, little bit of fear, excitement, joy, can't wait to get there... So many questions going through my head. So many unknowns... So much to do... Such a huge task... There's no way I can do this. Through it all, I rest on God's promises. His grace is sufficient for me.
Hoje faltam duas semanas ate nossa viagem para Africa. Eu nao sei nem como expressar tudo o que estamos sentindo e vivendo durante esse tempo em nossas vidas. Ansiedade, nervosismo, um pouquinho de medo, muita impolgacao, alegria, mal posso esperar pra chegar la... Tantas perguntas na minha cabeca. Tantas coisas desconhecidas... Tanto pra fazer... Que desafio... Sera que eu consigo??? So sei, que em tudo, eu descanso nas promessas do Senhor. Sua graca e suficiente para mim.

2 comments:

merrill5 said...

May God bless you and keep you. I hope to meet you soon.
christy

Connie Firmin said...

Tomorrow's the big day! God bless and protect you. May He wrap His wings around you as you travel. Wish I could there! I just love all of those kids there!!! So precious!